computer tablet phone

Obsługa czatu na różnych urządzeniach

  1. strona www dostosowana do przeglądarek na urządzeniach mobilnych
  2. możliwość integracji z aplikacjami Google Hangouts i otrzymywanie powiadomień o nowych rozmowach
  3. aplikacje desktopowe dla systemów Windows, Linux oraz MacOS (w przygotowaniu)
  4. aplikacja mobilne dla systemów Android oraz iOS (w przygotowaniu)

Rozbudowane opcje edycji wyglądu

  1. dostosowania kolorów czatu do strony klienta
  2. wybór miejsca wyświetlania czatu
  3. styl tradycyjny lub flat design
  4. własne treści wszystkich komunikatów
  5. możliwość dodania własnych CSS, a dzięki temu używania tego samego czatu na wielu stronach z różnymi ustawieniami wyglądu

Podglądanie wiadomości klienta

  1. możliwość podglądania na żywo wiadomości od klienta (pokazane na video, z lewej konsultant z prawej klient)
  2. możliwość rozpoczęcia rozmowy przez konsultanta
  3. możliwość wystawienia oceny po rozmowie przez klienta